2013. június 6., csütörtök

1.rész

- Velem ezt utoljára csináltad, Brian! - kiáltottam, majd kiszálltam a kocsiból.

Sosem gondoltam volna, hogy meg fog csalni. Jó, tudhattam volna, hisz' nagy nőcsábász hírében állt de közismert, hogy kicsit naivabb vagyok a kellténél. És hogy annyi bőr nem volt a pofáján, hgy bevallja...

 A sivatag még késő délután is iszonyat forró volt - bár az olyan ember mint én, már rég hozzászokott a hét órakkor sötétedő égbolthoz és a vele egy időben beálló hirtelen hideghez. Nem hiába, a sivatag erről a tulajdonságáról híres.  És vagyok én aki a nagy hülyeségeiről híres. Arról, hogy hagyta magát átvágni - kétszer is - aztán most megint fogalma sincs, mit csináljon. Azzal, ha hozzávágom Brianhez a telefonját, - amin a képeket találtam - nem leszek előrébb.

 - Húzz innen Brian! - motyogtam, majd a szemem elé tettem a kezem, hogy eltakarjam a Nap elől.

 De minden hiába, a vakító sugarak lankadatlanul szúrták a szemem. Így sem láttam sokkal jobban. - Ülj be, hazaviszlek! - mondta mire én felé kaptam a fejem.

Továbbra is előre bámult, fél kézzel a kormányon támaszkodott, telt ajkai közül egy fogpiszkáló lógott ki. Amikor meglátta, hogy visszafordultam, vállig érő sötétszőke hajába túrt, majd lejjebb lökte napszemüvegét, és kék szemével engem vizslatott.
Tettem pár lépést a kocsi felé - mivel idő közben lementem az útról, és a homokot rugdostam kopott bőrcsizmámmal - majd belekapaszkodtam a letekert ablak szélébe.

 - Te engem ne vigyél sehova. Látni sem akarlak. - köptem a szavakat.
Majd újra hátat fordítottam neki, és a végtelen homokbuckákat lestem. Reméltem, hogy legalább valami délibáb feltűnik.

- Hát jól van, te akartad. - hallottam a hátam mögül.

 Majd a kocsi motorja felbőgött, és mire visszafordultam Brian már át is lépte a horizontot.

 -Na dejó! - örvendeztem magamban.

Még pár percig szidtam Briant, - és az anyukáját - majd erőt vettem magamon. Elhatároztam hogy stoppolni fogok.
Igaz, felhívhattam volna Darceyt is, vagy anyát, hogy jöjjön értem, de abban meg mi a buli?!
Kicsit megigazítottam barna loboncom. Lejjebb húztam vérvörös, spagettipántos toppom, ami alá egy árnyalattal sötétebb melltartót vettem. Kicsit lesepertem farmer rövidnadrágomról a port, majd kiálltam az úttest szélére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése