2013. június 28., péntek

5.rész

- Szerény személyem a Jessie nevet viseli. - mosolyogtam, majd végigmutattam magamon.
- A Jessie nem fiú név? - kérdezte Niall tele szájjal.
- Hát, igazából Jessica, de ahhoz mindenki egy neonrózsaszín melegítős, szőke plasztikpicsát párosítana, - Niall felröhögött, és kiköpte a műzlit - ezért csak Jessie.

Elővettem a telefonom, és úgy döntöttem kicsit utánnanézek Harrynek. Lehet, hogy függő lett. Vagy csak szimplán ilyen tuskó?!

Felléptem Twitterre, és az első keresésre meg is találtam. Zayn érdeklődve hajolt közelebb hozzám. Nem bántam, szimpatikus volt nekem. Mind azok voltak.

Az ember azt hinné, hogy Zayn az a tipikus rosszfiú, de én a következővel cáfolom meg ezt az állítást: nem beszél sokat; nagyon kedves; állandóan mosolyog; ha beszélsz hozzá, figyel rád, és érdekli amit mondasz, nem csak hagyja, hogy dumálj amit akarsz.


@Harry_Styles watcha doin'? :)  (Mit csinálsz Harry?)- pötyögtem be, mire Zayn rám mosolygott. @jessie'lollipopp'taylor I'm chekkin' ya on twitter. (Leellenőrizlek twitteren Jessie.)- kaptam a választ, felnéztem, és láttam hogy Harry és Louis is minket bámul.

Zayn a vállamra hajtotta a fejét, és elterült a kanapén. Niall már a harmadik tál műzlit falta fel. Liam csak ült és nézte a TV-t - amit mellesleg Harryék kanapéja fölé szereltek fel. Harry és Louis valami bugyuta játékot játszottak egy laptoppon - miután tweeteltem Harrynek, letette a telefonját, és szórakozni kezdtek.

Zaynnel beszélgetni kezdtünk, mire feje az ölembe csúszott. Hátra dőltem, és beletúrtam a hajamba.

- Hallom kékvérűek vagytok. - mosolyogtam az ölemben fekvőre.
- Én csak félig, de amúgy igen, Angliából jöttünk. - mondta.
- Hogy hogy csak félig? - kérdeztem - tök logikus, hogy nem azon akadok fent, hogy mit keres Texasban öt britt fiú egy hatalmas krómbuszban, nem?!
- Hát, apám pakisztáni, és tudod... - mondta. Arca egy pillantra elkomorodott.
- Ja, igen én is félvér vagyok. - mosolyogtam, hátha jobb kedvre derül.
- Néha rajtad is hallanni egy kis britt akcentust. - fordult felém Liam.
Végignéztem rajta. Feltűrt ingujja alól egy kis felirat kandikált ki az alkarján - tehát Ő is ki van varrva! Lázasan keresgélni kezdtem a fiúk tetkóit. Louison egy gördeszkázó pálciakemberkét, Harryn lakatot, vállfát és ki tudja miket találtam. Niallnek nem volt tintája. Zayn 'zapp' tetkója nagyon ott volt a mikrofon, és a keverőpult mellett a jobb karján - eddig fel sem tűnt.

Mosolyognom kellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése