2013. június 15., szombat

3.rész

A mellettem ülő fiú elég vagányan nézett ki. Fekete haját mereven állította fel, ha akartam volna, simán elugratok róla egy gördeszkával. Bal oldalon egy szőke tincs kandikált ki. Bőre napbarnított, szeme borostyán. Egy méregzöld rövidujjút és farmert viselt.

A következő aki megnéztem egy tejfelszőke gyerek volt. Egy piros fotelben ült a két ajtó között. Haját tüskésre zselézte, kék szeme világított a félhomályban. Bőre a szokásosnál fehérebb, arcán fülig érő mosoly. Világoskék trikó, és szürke melegítő volt rajta.

A velünk szemben lévő kanapén, két srác ült. Az egyik a telefonjával babrált. Arca egyik pillantban elkomorult, majd újra mosolyogni kezdett. Sőtétbarna haja göndör fürtökben fogta körbe kisfiús arcát. Mintha megérezte volna, hogy Őt nézem, felkapta a fejét, és pókerarccal végigmért. Szeme smaragdzöld. Sötétbarna pólóból és fehér nadrágból állt öltözéke.

Elkaptam a tekintetem róla. De még percekig éreztem, hogy engem figyel. Éreztem pillantását az arcomon, a nyakamon, majd a dekoltázsomon - rossz kisfiú! 

A mellette ülő gyereknek rövidebb, világosabb barna haja volt. Csak bal oldalon állította az égnek. Csíkos póló, és piros vászonnadrág volt rajta. Valami baja lehettett, mert egy műanyag galambot tartott a vállán és valamilyen hülye módon beszélt hozzá. Kicsit hallgattam, és rájöttem - ez valami kalóz nyelv akarna lenni. 

- Ugye tudod, hogy a kalózoknak papagály van a vállukon, és nem galamb? - kérdeztem tőle.

Felkapta a fejét, nézett pár másodpercig, majd nyelvet öltött rám, és eltűnk a 'konyha' melletti ajtó mögött.

A fiú aki felengedett, értetlenkedő arcikefejezéssel vizslatott. Ránéztem, bele kakaóbarna szemeibe. Csak most vettem észre, hogy kék kockás inget, és farmert viselt - hmm... Hello Cowboy!

- Ne is törődj vele. - legyintett a mellettem ülő.

- Mindig ezt csinálja? - kérdeztem.

1 megjegyzés: